جزییات خبر

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جمع مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی:

صنعت گاز کشور شناسنامه انقلاب اسلامی ایران است

صنعت گاز کشور شناسنامه انقلاب اسلامی ایران است
(سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸) ۱۱:۳۰

رشد و توسعه صنعت گاز کشور پس از انقلاب پرشکوه ایران اسلامی محقق شده و این صنعت، مرهون انقلاب است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسن منتظرتربتی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جمع مدیران و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی ضمن تبریک به مناسبت ایام باشکوه چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی، با بیان این مطلب، گفت: اگر بخواهیم یکی از شناسنامه های انقلاب اسلامی را نام ببریم، بی شک صنعت گاز و شرکت ملی گاز ایران یکی از شناسنامه‌های پرافتخار انقلاب است.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: چهره جدید صنعت گاز پس از انقلاب شکل گرفته و رشد کرده، از این رو، توسعه این صنعت معیار مناسبی از اهداف انقلاب اسلامی در حوزه عدالت اجتماعی و رفاه عمومی است که توانسته تمام خانه‌ها و روستاها را در دورترین نقطه کشور به شبکه سراسری گاز وصل کند.


معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: این توفیق اکنون نصیب ما شده که بتوانیم کالای خود را که با همت و تلاش شبانه‌روزی شما عزیزان محقق شده به هموطنان عزیزمان عرضه کرده و این مهم را توسعه دهیم.


تربتی با اشاره به آغاز بهره‌برداری و عملیات اجرایی حدود 3000 پروژه گازرسانی و توسعه‌ای در دهه فجر امسال، اظهار داشت: عمده پروژه‌های شرکت با تمام سختی‌ها مطابق برنامه در حال انجام است و خوشبختانه پیمانکاران شرکت ملی گاز نیز از شرایط خود راضی هستند.


وی افزود: این توسعه و گازرسانی برکات فراوانی برای کشور ایجاد می‌کند؛ چراکه باعث رونق تولید و توسعه و راه‌اندازی سایر صنایع نیز می‌شود.


تربتی در ادامه با بیان اینکه امروز صنعت گاز به پشتوانه تولید مناسب گاز در پالایشگاه‌ها به خصوص پارس جنوبی توانسته در بیشتر مناطق کشور به 100 درصد خانواده‌ها گازرسانی کند، گفت: امروز شرکت ملی گاز ایران به عنوان یک الگو در تمام جنبه‌ها در وزارت نفت شناخته می‌شود.


وی یکی از مهم‌ترین نکات در اداره شرکت ملی گاز ایران را مسئولیت‌پذیری کارکنان و مدیران دانست و افزود: در این شرکت همه خود را مسئول می‌دانند و مسئولیت‌ها تفویض اختیار شده است. این روحیه مشارکت در اداره شرکتی که به صورت آنلاین کار می‌کند و بین تولید و مصرف فاصله چندانی نیست، بسیار مؤثر است.


تربتی ادامه داد: مجموعه عظیم مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون یک سند افتخار و شکوه صنعت گاز کشور می‌باشد و امیدواریم این مسیر با تلاش و همت شما عزیزان روز به روز به شکوفایی بیشتر برسد.


وی همچنین با زنده نگاه داشتن یاد و خاطره تمامی شهیدان انقلاب اسلامی بخصوص شهید تندگویان، افزود: امروز توانسته‌ایم آرزوی شهید تندگویان که گازرسانی به تمام شهرها و روستاهای کشور بود را برآورده کنیم و در این مسیر به پوشش بیش از 95 درصدی رسیده و از این بابت، خداوند عظیم را شاکریم.


معاون وزیر نفت به سختی‌های چند ماه اخیر در مجتمع گاز پارس جنوبی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: شما عزیزان در این چند ماه اخیر سختی‌ها و دشواری‌های زیادی را با موفقیت تمام پشت سر گذاشته، تولید پایدار را حفظ کرده و تجارب ارزشمندی را در کارنامه پرافتخار خود به ثبت رساندید.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه با اشاره به اهمیت پایداری تولید، از مدیران مجتمع پارس جنوبی خواست تا اهمیت بیشتری به منابع انسانی و رفع گلوگاه‌های تولید گاز بدهند.


این مقام مسئول تصریح کرد: روحیه مشارکت‌جویی اکنون در مجموعه شرکت ملی گاز حاکم است و این روحیه باعث شده این شرکت از تمامی شرکت‌های دیگر در سطح وزارت نفت متمایز باشد. بنابراین به شما نیز توصیه می‌کنم که این روحیه مشارکت‌جویی را برای همیشه حفظ کنید که سند موفقیت شماست.



خبر
(سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸) ۱۱:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید